söndag 31 oktober 2010

Ödlan som ville vara drake

Gårkvällen var nice. Jag for till Sofia först för hennes pappa skjutsade mig, henne och Robin till Lollo. Ska jag säga vad jag, the mightiest dragon of all, gjorde? Jag glömde mina vingar hos Sofia... Jag var en drake utan vingar; a common lizard. Det gjorde mig lite ledsen... Men det gick bra ändå. =P Jag har tyvärr inga bilder, för att jag har ingen kamera, ty jag är en fattig människa som sparar till en tågluffarresa. Men jag tog en del kort på andra och fick en del tagna på mig av andra, så helt lottlös har jag inte gått. Inte för att jag riktigt vet vad man vinner på det, men ändå.

Idag ska jag och Erica till Stockholm. Jag måste packa, skriva ut min biljett och ringa kundtjänst så att jag kan få min biljett hem också. Ja, jag är en tidsoptimist. Men vet ni vad? Jag ser hur icke-tidsoptimister lever och hade jag levt så hade jag allvarligt talat hamnat på psyket. När jag blir stressad blir jag väldigt arg; jag blir rosenrasande. Jag menar det verkligen, det är inte vackert alls. Men jag är ofta mycket mindre stressad än icke-tidsoptimister fast jag alltid ligger sämre till än de gör. Nackdelar finns det nog mer av.

Muffin och Cookie med bihang kom precis hem, så nu ska jag dra!

Muffin och Mys-Cookie

1 kommentar:

  1. Jag måste säga att det här är jobbigt då du inte skriver något, även om jag förstår att du inte kan göra det då du är i Stockholm. Brukar ju inte vara det man tänker på precis. Inte för att jag har varit någon höjdare på att uppdatera under denna lovvecka. Men jag väntar förväntansfullt tills nästa inlägg kommer. =D

    SvaraRadera