onsdag 20 oktober 2010

Alltid kexchoklad

Det är så roligt med onsdagspysslet. Det blir till en chans att koppla av i goda vänners lag. De är så himla roliga, de där DP09:orna alltså. ^^ Och förra gången fick jag t.o.m. en kexchoklad på kuppen! ;P

Vi fick lasagne till lunch idag. Det var en sur mattant som slängde upp en ny diskhållare för bestick med ett bam. Jag ba: "Duuude, chill. Det är inte ni som är utan brickor." I a.f. så tänkte jag det.

Jag är typ besatt av det faktum att brickorna är borta. Jag anser det vara en stor orättvisa; ett beslut som inte skipats demokratiskt. Det är därför det stör mig så mycket. De gjorde det bakom ryggen på oss.

Det ska börja en ny person i ettornas klass! Yaaay! Shit vad roligt. Det ingjuter hopp i en varje gång en ny elev börjar på IB och så är det ju kul med nytt folk rent allmänt också så klart. =P

Nu ska jag skriva artiklarna som skulle skickas in i dag. What a drag. Men min belöning är Glee, så jag får väl härda. I have finished reading the first two chapters of Wuthering Heights today and I think it's a book that will have to grow on me...

I övrigt kan jag berätta att jag vill ha kexchoklad. Kexchoklad, Gott och blandat och RC Cola. Fan, vad gott alltså. Jag läskar mig själv. Alltså, jag kan skrämma mig själv i spegeln. Jag har en min som gör att jag ser skitläskig ut och den kombinerad med en spegel är inte en hit för mitt lugn. Men nu är det slut med mitt rätt så meningslösa inlägg. Blah. Har bara två lektioner imorgon + sovmorgon = ork.

4 kommentarer:

  1. Kexchoklad är gott. Tyvärr så är pajen slut, tog slut idag då min bror åt upp den, annars hade jag ätit det idag också. Skulle ju plugga idag, Har jag ju verkligen gjort också. Not. Jo, lite, på de frågorna jag inte hade besvarat, men det är inte så lätt då det känns som att man kan allt, då är det ju lugnt. Det är bara min känsla. Dessutom så sätter man inte prov sista timmen, då är man ju helt koko, även om man normalt sett inte är det. Nog för att jag är deet ibland, men man måste få vara det, kan ju inte alltid vara på topp. ;P Snart är det lov! :D Du har säkert skolarbete, jag med, fast bara matte än så länge. Tänkte bara att vi borde träffas då, om det hinns med. :)

    SvaraRadera
  2. Jag läste bara halva Wuthering Heights... men då fick jag ju såklart den till min oral, och gjorde bort mig totalt på en viktig punkt (visserligen på något jag faktiskt hade läst men ändå)
    Kexchoklad = thumbs up, speciellt den min systers handbollslag säljer som är gjord på belgisk choklad. Yummy.

    Och nu blev jag sugen på kexchoklad...

    SvaraRadera
  3. Det lät skönt med sovmorgon och två lektioner. själv har jag fyra lektioner kvar innan jag slutar. Har ju gjort bort en redan.

    SvaraRadera
  4. Marika! :)
    Kan vi inte ta en msndejt ikväll och göra klart sista historiefrågorna? :) De sista två var rätt knepiga..

    SvaraRadera