söndag 17 oktober 2010

En annan sida av mig

Jag har börjat se de nya avsnitten av HIMYM och Glee nu, och jag ska snart börja med TBBT. Är glad över det. Men jag vill se mer. Men jag har inte tid, för att det förhatliga skolarbetet måste göras. Jag blir så less. Jag tror att jag kommer ta ut det här på någon lärare till veckan och jag misstänker att det kommer vara en viss biologilärare. Kanske hejdar jag mig, jag vet inte.

Nu är den här veckan slut. Den här veckan skulle vara en bra vecka, det förutspådde jag redan förra helgen. Men nu är den slut och det märks! Inget mer "things are going great!" helt av sig själva och tillbaka till det normala "things are going great one minute and very awful the other"-stadiet. Det blir så ostabilt alltihopa. Men man får försöka göra det bästa av allt själv, även om det inte sköts naturligt. Ja' é en vanlig knegare, vettu! Jag skojade bara. Visste ni att de sade kneg på 80-talet? Filmen G är lejd kan jag tilläga. Jag hatar stockholmska och skånska kan jag också lägga till. Och att jag hatar typ allt. =D Ser ni? Jag hatar inte typ allt. Jag hatar allt. Nä, jag skojade bara. Ta det jag säger med en nypa salt och håll käft så syns vi imorgon. ;)

Tack och adjö, goda vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar