söndag 3 oktober 2010

Ett undanröjt hinder

Det känns som om ett stort hinder har röjts undan i och med inlämningen av EE:n. Nu när den är ur vägen så kan man äntligen fokusera på andra viktiga skolgrejer. Och man behöver inte jobba med det 24/7, som man gjorde med EE:n. Nästan i a.f. ;)

Utekvällen var rolig. Vi var på Kalles och efter det drog vi på Max. Lollo skänkte några kronor till en arm stackare så att denne kunde köpa ett originalmål istället för minimål. Jag hade inte nog med kontanter och hade kortet i Boden. Sofia och Lollo sminkade mig jätefint. Om jag får någon bild av dem kanske jag kan visa upp deras mästerverk här. ^^ Jag är verkligen urusel på att sminka mig. Jo, visst kan jag lite av ditten och datten, men när det kommer till att verkligen göra sig fin så blir det fiasko.

Aja. Nu ska jag gå och lägga mig. Jag vaknade klockan 20 i 10 imorse och kunde inte somna om. Det var konstigt. Hoppas jag inte går in i en period då sömnen tryter...

Vänd aldrig om när ni ser ett hinder

2 kommentarer:

  1. Jag vet. Man blir helt kär då man ser henne. och hur mysigt är det inte att ha en liten hundvalp i knät som sover sött? :D Vill ha henne här nu!

    SvaraRadera
  2. Vad snackar du om att du inte kan sminka dig?! :/ vi hade bara inget annat att göra, killarna på Kalles hade nog slängt sig efter dig i alla fall hehehe ;)

    SvaraRadera