söndag 24 oktober 2010

Jonglering

Dagen har spenderats med mina bröder och ena syskonbarnet. Den andre var på vift. Annars har jag inte gjort så mycket. Mikael sover just nu... Igår såg jag I Love You Phillip Morris och den var bra. Den slutade dåligt tyckte jag. Men den var baserad på en verklig händelse, så det var väl vad som hade hänt på riktigt. Annars var filmen jättebra. Jag ska även hinna med att se American Psycho till veckan också. Men det lär jag väl.

Jag känner dock att skolarbetet tynger mig mycket. Jag vet att vi får lovet på oss, men då är ju jag i Sthlm och då vill jag inte sitta med det. Jag ska försöka läsa ut Wuthering Heights och fixa allt annat så gott som möjligt till dess. Samtidigt växer oron över att inte ha nog med CAS-timmar. Så det blir en kamp, men jag ska försöka kämpa hårt. =)

Det är väl mest skolarbetet som är det dåliga med den närmaste framtiden känner jag. Jag menar, på tisdag far vi till LTU, på onsdag blir det hockey Piteå mot Boden, sedan är det bara två dagar kvar till lovet, sedan ska jag till Lollo och sedan till Sthlm. Mycket på gång helt enkelt. Och förresten, angående hockeyn så hejar jag på Pite. I fotboll hejar jag på BBK, förutom i damernas där hejar jag på Piteå. (Även om de inte spelar i samma division...) Om det var intressant att veta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar