lördag 23 oktober 2010

Helgbestyr

Det blev omständigt idag. Ska inte gå in på varför, utan nämner slutresultaten istället. =P Vi for in till stan och jag köpte mina vingar och sprayfärgen att färga dem med och så hyrde vi I Love You Phillip Morris och American Psycho, eftersom att det var så länge sedan jag såg den. Någon gång måste jag se den med Argetlam så att vi kan sitta och skratta tillsammans åt Paul Allen-scenen. Jag tror att hon är den enda som kan uppskatta den lika mycket som jag. ;D

Ska göra kart psykologin i helgen så att jag kan fokusera på min TOK-essay till veckan, så att jag inte behöver göra stora arbeten när jag är i Sthlm. Gjorde klart WL2:an igår. Började även på den igår. He he. Har dock min statement of intent kvar att skriva. Jag hoppas att Helena tycker den är bra skriven, så att jag slipper jobba med den så mycket mer. Kanske måste göra om allt! =/ Vem vet?

Det ska bli så kul att fara till Stockholm! Främst av allt ska det bli kul att få lov. He he he! Och naturligtvis att träffa tremänningarna igen. =) Och att fara till Lollo. ^^ Jag behöver lov nu. Fast en veckas skola gör ingenting. Vi får ju fara till LTU på tisdag. =)

Här ska ses film och käka syrrans kardemumma/mandelmassebullar nu! Tjarå!

"Fråga Doktorn heter Du Ska Dö!"
- Robin Paulsson, ur Raw S03E07, när han berättar hur danskarna går rakt på sak och att detta även gäller namngivningen av deras TV-program.

2 kommentarer:

  1. Det ska Pär också göra. Jag far också till Luleå, men till Sunderbyn. :( Ska operera bort tanden då. Scary. Men jag slipper skolan =D Och att ha matte sista timmen, nog för att de skulle se på en mattefilm, men ändå. Hur roligt kan det vara?

    SvaraRadera
  2. It's hip to be square! MOAHAHAHAHAHAHAHAHAHhahAhahAHAhahahA

    SvaraRadera