onsdag 6 oktober 2010

Don't stop

Jag är så emotionellt instabil just nu känner jag. Förlåt mig om jag gör något fel mot er och inte inser det, det är inte så lätt att vara uppmärksam på sådant. Jag orkar ändå inte bry mig. Jag vill bara hem till Sikfors, släcka lyset och ligga där i min apati. Andra människor blir till stimuli som kickar ingång ett inlärt beteende att le så fort de närmar sig. Allt är fel. Allt är fel. Allt är fel. Jag skrattade verkligen en gång idag dock. Don't stop believeing. Åh, så fel allt är. Det blev ingen struktur på det här. Det vara bara saker som måste ut och bloggen blir lidande.

2 kommentarer:

  1. Tjo. Öh, jag vet inget annat ställe att få tag på dig, så jag frågar här: du har ingen mail-adress jag skulle kunna nå dig på?

    Min mail är etzich@gmail.com.

    SvaraRadera
  2. Åh. Jag vet inte vad det handlar om, men jag tänker på dig och du vet att du alltid alltid alltid kan höra av dig om du vill prata!

    SvaraRadera