söndag 10 oktober 2010

10-10-10

Ha ha ha! Titeln kan lura er utan att ni vet om det! Jag kanske menar att det är den 10 dagen i det tionde året på den tionde månaden. Moahahaha! Evil Batman strikes again. ;D

Jag såg när klockan var 10:10 imorse. Det betyder att jag såg när datumet och tiden var 10-10-10- 10:10. Det var coolt. Jag kollade bara på klockan rent spontant för att se hur mycket den var, jag satt inte och väntade som ett annat stolpskott hade gjort. Åh, ni vet vilka ni är. (Jag gör inte det. Faktum är att det låter som något jag själv skulle kunna ha gjort.)

Nä, nu blir det bokläsning, musik och massor av tankar. Ty jag har fått reda på att jag tydligen inte har biologi imorgon, vilket gör att jag kan plugga tyska under den tiden! =D Och (hi hi hi)... och psykologi!

Nä, jag vet inte riktigt heller vars allt detta kommer ifrån. Eller gör jag? Man vet aldrig. Okej, om man är Xavier kanske man vet om jag vet eller inte... Du kanske vann den här gången! Men kriget har bara börjat. *hyttar mållöst näven*

God natt!

1 kommentar:

  1. Jag hade förmodligen suttit och stirrat på klockan om jag bara kommit ihåg det... Jag har redan sett en massa "jag sov 10-10-10 10:10" men jag kan inte riktigt ansluta mig till den massan heller eftersom jag var vaken...

    SvaraRadera