lördag 30 oktober 2010

Halloween

De senaste dagrana har gått snabbt tycker jag. i torsdags såg jag, martin och Carro film hos den sistnämnde. American Psycho är en jättebra film och jag tycker att man uppskattar den mer och mer för varje gång man ser den. Det är nog för att man får allt fler och fler pusselbitar då. =P

Igår var det bara jag och Carro på biologin. Sedan kom Jennifer och Elena till skolan, men det var ingen idé att ha någon engelska med så få personer, så vi gick bara igenom Interactivesarna med vår engelskalärare. Jag vet vad jag ska göra. ^^ Jag visade min inre kris angående min TOK-essay för Ola, men jag fick så mycket tips och stöd på den lektionen att jag lugnade ned mig. Nu känns det mycket bättre. =)

Jag ska på halloweenfest hos Lollo ikväll. Det kommer att bli kul. Och imorgon bär det av till Sockholm. Ha ha ha! Jag menar Stockholm, men jag tänker inte ändra för det lät så kul. Socka är ett roligt ord. Nu ska jag göra mig i ordning inför ikväll. Måste rappa på lite.

"Raaawr! Jag är en drake!"
- Muffin ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar