måndag 11 oktober 2010

Chocken!

Åh, Herre, jag kan inte tro att det är sant! Varför gör de så här mot mig?!? Det är inte rättvist. Åh, förtvivlan! Jag kan vänta, åh, jag kan vänta! Naturligtvis pratar jag om detta: Ingen 3D-version av Harry Potter 7

"Trots alla ansträngningar kunde vi inte konvertera filmen i sin helhet som krävs för att uppfylla de högsta kvalitetskraven. Vi ville inte svika fansen som länge sett fram emot slutet av denna extraordinära resa, och därför släpper vi vår film den 19 november 2010, som tidigare planerat." Nä, men Guuud vad nobelt! Saken är bara att vi inte bryr oss om den kommer ut lite senare! Vi vill ha den i 3D! Åh, jag har blivit bortskämd av 3D-bion. Åh, jag såg så fram emot det. Jag tvivlar inte på att det kommer att bli kul ändå, men man ger inte någon en kaka för att rycka den ur dess hand innan den hunnit ta en tugga!

Och hör sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar