fredag 22 oktober 2010

I see

Jag har fått träffa Theodor för första gången på jättelänge idag! Det var så himla roligt, han busar så mycket och han har vuxit massor på bara en månad. Jag träffade Mikael också, fast jag tyckte han var lika liten som alltid. ^^ Jag har dock fått träffa honom oftare på senaste tiden... När jag hälsade på Mikael fick jag ett par skor av Lisa. De var inte hennes storlek, så då fick jag dem. Jag har även köpt ett par skor från Eurosko i Boden, för de hade 80% rea, så då passade jag på!

Jag fick ett jättebra tips av Amanda på bussen idag om hur jag skulle göra åt min halloweenkostym tills nästa helg. Det tipset var jättebra. Jag hade tänkt vara en drake och undrade hur jag skulle göra vingarna och hon gav förslaget att ta vanliga fevingar och spraya dem gröna och lite andra tips. Genialiskt! På något sätt lyckas jag alltid förbise sådant och gå och grubbla på frågan skitlänge. =P

Nu blir det WL2:an. Ska skriva om en händelse från Barabas synvinkel. Mest troligen hans död. Vår svenskalärare trodde först att jag menade Barabbas från Pär Lagerkvists roman, men jag menade hunden från Andarnas Hus av Isabel Allende. Det kanske är bra att säga till er också vilken Barabas jag menar. XP Nä, men jag menade Barabas från Bibeln, hade tänkt skriva WL2:an på den... ;)

"My size? My size is the amount of space I fill up. Thanks for asking."
- H.M. Murdock, The A-Team

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar