torsdag 7 oktober 2010

Ork

Jag sitter hos Erica och bloggar just nu. Fredrik och Mikael är också här och hälsar på. Vi ser på Ocean's Eleven. =) Mikael och jag delar filt, men han flyttar på sina fötter och sparkar bort den.

Fick vänta en evighet på att få skjuts hem till Sikfors. Var inte kul, men det är en annan historia. Efter att ha träffat Mikael och Sofia så är det lugnt för stunden. Jag och Sofia hade vårat första bokcirkelsmöte idag. Vi hann även snacka om annat. He he.

Sitter på min, Fredriks och Ericas dator, så jag tänkte att jag kunde lägga upp en bild. ^^

Because this is who I am...

1 kommentar:

  1. Hahahahahaha jag ser bara hur blomman petar dig i huvudet *petpet* ser du mig inte?! *petpet* lukta på mig då!! *petpet* HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    SvaraRadera