onsdag 6 oktober 2010

State of normality

Jag ångrar inte att jag gick med i UNF det minsta. Helgen efter höstlovet planeras krogrunda i Luleå med betalt hotell. Igår så gjorde vi tacos, och ska jag säga vad? De har ett stort utbud av fantasyböcker i lokalen! Allt från HP till Sanningens svärd.

Tänka sig, det var inte förrän igår jag insåg att böckerna i biblioteket är sorterade i bokstavsordning. Att författarna är det har jag alltid vetat, men sedan har jag som tänkt att de sorterades serievis, men det gör dem inte. Det förklarar mycket. Jag brukar annars gå och sortera böcker som ingår i en serie i rätt ordning. He he he! Personligen tycker jag det blir bäst så.

Jag har även fixat ett till läppbalsam som inte smakar apa så fort man får det på tungan. Det är samma som Amanda har. Det var på 50% rea, 10 spänn, så jag slog till.

Det är tur att du förstår mig, Sofia. =) I sådana här tider behövs det. Annars orkar jag inte med.

Med tanke på att mitt senaste inlägg och detta är så olika, så hänvisar jag er till Green Days låt Basket Case. Om inte den ger klarhet i saken, så... Bryr jag mig ändå inte. =)

Do you have the time to listen to me whine
About nothing and everything all at once
I am one of those
Melodramatic fools
Neurotic to the bone
No doubt about it

1 kommentar:

  1. Jag vet inte om du borde få ett kort, mest därför att han bara tog ett kort då det vi tog de enskilda bilderna. Jag har fått för mig att det var för att det första kortet blev så dåligt att han tyckte det var onödigt att ta fler bilder, för det skulle inte bli bättre.

    P.s. Jag var hundvakt igår! =D Kommer upp några bilder inom en snar framtid.

    SvaraRadera