tisdag 19 oktober 2010

Kunskap, glädje och lite, lite whiskey

Jag gick till skolan och var helt mordisk imorse. Jag brydde mig inte om att jag kom dit 35 minuter för sent. För kvällen/natten innan hade jag spenderat 1½ timme med att försöka få bort en liten dj***a tandtrådsbit mellan en av mina nedre hörntänder och en av de nedre framtänderna. Och sedan lade jag tid på det imorse, ty mina tänder trycktes ihop och sattes ur plats en bit, vilket var läskigt. Men jag gick till tandläkaren direkt efter skolan och efter 20 minuter var den borta! Kommer aldrig att våga använda tandtråd däremellan igen. =S Så, jag är inte mordisk längre. Vilket är bra eftersom att hur skulle jag kunna planera ett bra mord, om jag är full av frustration och ilska? Det blir inget bra mord då. He he. Jag har börjat planera... Om ni går på Martins blogg så fattar ni vad jag menar! Räkna detta som att jag tipsat er förresten! XP

Mamma har köpt coca-cola åt mig. Jag har varit sugen på det sedan igår. Jag är glaaad. Knarkade lite Dr.Pepper tidigare idag. Det slår aldrig fel.

Mamma är här med Muffin och Cookie. De hälsar på mig idag. Muffin och Cookie är så himla busiga. Muffin nös och sedan torkade hon av sig på mitt ben. Det är riktigt tokiga och det är bra. Vi passar så bra tillsammans. ^^ Jag är glad att de kan bryta de enformiga tankarna i dessa tider. De skänker glädje till varenda människa! =)

Cookie, Muffin och Mysan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar