tisdag 11 maj 2010

You're so cool that you read my blog

Lugn dag med bara två lektioner. När jag kom hem pluggade jag in lite ord till tyskan och läste några kapitel ur I Know Why The Caged Bird Sings. Vill ni veta vad jag gjorde sedan? Ni: We really don't. Jag: *Ignorerar er* Jag sov! I typ en timma! *Gasp* Farligt? Jo, men härligt!!! Nu ska vi se om jag kan somna ikäll bara... Har förresten kunnat se det nya (nu gamla) Glee-avsnittet så ikväll ska jag se det sextonde avsnittet, och det finns till och med ännu ett som jag inte sett!

Idag har Dima och jag förolämpat varandra hela dagen. Det har varit sååå roligt! Angelica har mest skakat på huvudet åt oss, men hon kom allt på några riktigt bra "You're so..."-skämt! Hon har dolda talanger... ;) Här är ett smakprov på vad ni kommer få höra imorgon:

You're so ugly and stupid that when you look in a mirror you want people to "take that ugly painting down".

"Den som uppfattar framtiden som motvind går åt fel håll."
- Martin Held

2 kommentarer:

  1. http://www.youtube.com/elennypenny

    Här är min youtubesida med mina egna låtar :)
    Kram <3

    SvaraRadera
  2. Hej! Fredrik tyckte att jag skulle tipsa om min blogg... Så nu har jag gjort det :P
    Kramar Lisa

    SvaraRadera