torsdag 6 maj 2010

Saved by the bell

Nu ska ni få höra. Jag var lite sen till skolan idag så jag var tvungen att skynda mig dit. Och precis när jag stod vid skåpet och tog av mig jackan så hör jag det välbekanta ljudet av brandlarmet som går igång. Så jag tog lugnt av mig ytterkläderna och satte väskan i skåpet. Sedan gick jag ut utanför IB-ingången och behövde inte alls oroa mig för att vara ett par minuter sen.

Denna dag har varit mestadels bra. Den har haft sina mörka stunder, men det behöver vi inte fokusera på nu. Jag tycker att det gick ganska bra på min paper 2-övning, men det vara bara för att jag skrev ganska mycket. Jag är inte så säker på det andra. Jag skulle gissa att det kanske inte gick så mycket bättre än på mocksen eftersom att jag använde nog ett ganska så simpelt språk. Men man får väl se.

Imorgon, Argetlam. Då djilar! Jag har en känsla av att Evil Batman och Evil Robin kommer att hälsa på... Moahahaha! ;) It's gonna be awesome. Och sedan far AL till Danmark. =( Men hon kommer i a.f. få ha roligt och det måste hon ju få ha. Hon kommer hem ganska snart i a.f. och det är bra. Jag diggar det. *Försöker se cool ut* Ha ha. Jag skoja' ba. Yeah, I'd say I'm a nerd fighter.

Ah, kood bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar