måndag 24 maj 2010

17 år

Jag är 17 år gammal. Sjutton! (Jag menar inte "Sjutton!" som i "Tusan!" Eller, jo lite.) Jag får inte köpa alkohol (inte för att det rör mig i ryggen, då jag är nykterist), jag får inte ta körkortet (jag har inte ens börjat övningsköra, men jag fick ett peptalk av Bobo idag om att börja...) och jag får inte gifta mig bara hux flux (har inga sådana planer för tillfället så ni kan alla andas ut! Tog det bara som exempel). Imorgon förändras allt det.

Om 20 minuter fyller jag 18 år.

Dagen har varit helt fullspäckad! Först for jag tidigare till skolan (hade sovmorgon till 12.20, men var där 9.30), ty jag hade ett möte med skolläkaren. Min framtid ser ljusare ut kan jag säga om det. Sedan läste jag lite från Alfa Sierra. Då började brandlarmet tjuta och senare kom två brandbilar till skolan med sirenerna på. Sedan hade jag skola till 16.07 eftersom att jag hade nationellt prov i tyska så fick jag sluta tidigare än vanligt. Sedan hade jag ett litet möte med mina teater-medmänniskor. Efter det gick jag och köpte en grej, varpå jag gick raka vägen hem efteråt. Sedan höll min irriterande lillebror på i telefonen. Lite senare på kvällen köpte jag ingredienserna till mitt bak och sedan har jag bakat ända sedan jag kom hem. Jag slutade för typ en kvart sedan så det är bäst att ni gillar det jag gjort! Nä då. Ni behöver inte det, fast det vore ju roligt. =)

Åh, imorgon kommer det många! Vad kul! Det är en person jag saknat mest. En som jag fick träffa senast idag. ^^ Förlåt alla andra, men det är så det är. Ni får denna som tröst: <3

Om ca. två timmar föddes jag för 18 år sedan. Cooooolt!

Guten bye - rutten paj!

3 kommentarer:

  1. Grattis (i förskott)!

    SvaraRadera
  2. Grattis! Ha en bra födelsedag! Att köra bil är så mycket roligare nu, än det var tidigare, kan ju vara för att jag är mycket bättre på det nu, än i början. (konstigt :S) Ledig idag och imorgon :D kramar peteri

    SvaraRadera
  3. HAHAHAHAHA först så trodde jag att du hade skrivit att du hade köppt något till din bak!!! Och sedan när jag fortsatte att läsa så höll jag på att börja asgarva HAHAHAHAHAHAHAHAHA ^^

    SvaraRadera