onsdag 19 maj 2010

Jag vill sova

Idag har jag haft en dålig hårdag (fick dock höra att jag såg ut som motsatsen av hemsk, vilket lugnade mig lite. Ha ha), jag glömde att gå till banken, jag glömde att gå till skolsköterskan och jag har cykeln på skolan. Need I say more?

Efter skolan så väntade jag med Florian tills hans buss kom. Efter det så fick jag tråkigt så jag gick med Robert och company på stan ett tag. Det var mycket folk. Men mitt huvud var inte riktigt med mig... Jag försökte som dra fram mitt medvetande, men det hamnade någonstans mittemellan mina tankar och den yttre världen i stället. Inte så lyckat. Jag träffade Sofie också.

Idag ska jag se Glee, läsa ur Alfa Sierra, hämta cykeln från skolan och kanske skriva någon novell. Men jag ska bara skriva om jag hittar något som jag vill skriva om. Man ska inte tvinga fram det för då blir det inget bra. Jag misstänker att jag just nu är för känslosam för att hitta något bra ämne att skriva om och leva mig in i. Om man säger så.

Every single night
The same arrangement
I go out and fight the fight
Still I always feel
This strange estrangement
Nothing here is real
Nothing here is right

I was always brave
And kind of righteous
Now I find I'm wavering
Crawl out of you grave
You find this fight just
Doesn't mean a thing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar