onsdag 5 maj 2010

Tycker om

Vi var hos Bobo idag för han fyller år. Det kom en hund och hälsade på och den var jättesöt. Jag satt på kökssoffan och så kom den och lade sig hos mig. Jag saknar Muffin och Cookie enormt mycket! Jag längtar, längtar, längtar tills jag får träffa dem igen!

Idag på psykologin när vi började prata om att vara neurotisk, introvert och extrovert, stabil och allt det där, så började jag tänka på hur länge sedan det var jag lyssnade på Basket Case av Green Day. Det är min absoluta favoritlåt av dem. Älskar den! Do you have the time to listen to me whine about nothing and everything all at once? I am one of those melodramatic fools, neurotic to the bone - no doubt about it.

Jag hoppas att jag kommer att kunna somna som vanligt i natt. Hade lite problem med det igår. Brukar inte ha det nu för tiden, men det kan gå lite upp och ner... Jag hoppas inte att jag är på väg in i en sådan period bara, då blir det jobbigt. Men det är ju sommarlov snart. På tal om sommarlov så börjar bli lite rädd över vem jag ska sommarjobba med. Kommer ni ihåg att jag sade tidigare att jobbet var i Öjebyn? Ni: Viiisst... Not. Jag: W. Det är hursomhelst där och jag hoppas verkligen innerligt att jag inte måste jobba med någon fjortis! Jag hoppas verkligen att det är någon normal person (det finns enstaka normala människor i Öjebyn, tro't eller ej) och ingen fjortis! Typ 95% procent av Öjebyns ungdomar är fjortisar. Nej, men jag skämtar inte med er. Jag är fullkomligt seriös. Pray with me Forrest! (Förresten så menar jag "icke-fjortis" när jag skriver "normal".)

Jag har köpt en tröja idag. Jag tog den som var vit/ljusgrå-randig. Bara så att ni vet. Och så har jag ätit god tårta och annat gott fika idag. Så att ni vet det med, tänkte jag. Där fick ni lite slumpmässig information från mig också. Jag tycker om fika. Och korv. Jag gillar korv. Det gjorde vovven som var hos Bobo också.

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar