onsdag 26 maj 2010

Apple blog

Det har känts som en höstdag idag. Det har inte varit roligt, det. Jag har varit så himla trött idag också. Har varit och satt upp några affischer om välgörenhetskvällen idag. Jag hade tänkt att hämta cykeln på skolan i samma veva men det glömde jag ju naturligtvis. Jag orkar ju inte hämta den nu. Åh, varför måste jag glömma saker hela tiden?! Förut brukade jag inte göra det lika ofta alls. =S

Jag läste lite ur Alfa Sierra innan middagen. Den är bra, men jag tycker att det är dumt att kaptlen är så ojämnt långa. Ena kapitlet är typ 10 sidor långt och så är ett annat 30 och det tredje 100 typ. Det är lite jobbigt. Men jag ska bannemig läsa ut den innan måndag. Jag ska försöka så gott det går.

Imorgon är det möte med teatergruppen och på fredag så är det bara välgörenhetskvällen som gäller! Jag tror det kommer bli himla kul. Jag längtar! ^^ Ska även till pappa på fredag. That equals peanutbutter on toast! Yay! Men det är ju inte därför jag far till honom. På lördag ska jag handla i Luleå och på söndag är det BBK-match med morfar som gäller. Skoj, skoj.

"Han åt en munk sakta och försiktigt medan han googlade på plattänger."
- Någon okänd galning på internet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar