tisdag 4 maj 2010

Glatt överraskad

Jag gillade mitt horoskop idag. Jag gillade det mycket. Med tron att dagen idag skulle bli som dagen igår gick jag till skolan, men det blev inte alls så. Tvärtom. Dagen bestod av tre lektioner, som alla var slappa. Precis efter min sista lektion så började brandlarmet tjuta. Det var väldigt nice att slippa undan det.

När jag kom hem så ville jag göra något, så jag frågade Angelica om hon ville gå på stan med mig. Det ville hon. =) Det var roligt! Så nu har vi upptäckt Ubuntu-cola. Ubuntu-cola I snice. J/K, Ubuntu-cola is nice. ^^ Och något Kinder-grejsimojs var awesomely delicious and I want more of it in the future. Inte nu, ty nu är jag proppmätt. Jag hittade en tröja på H&M som jag ville ha. Men jag ska kolla på den igen imorgon för jag kunde inte bestämma mig för vilken färg jag ville ha. Jag ville egentligen ha den helvita, men den fanns bara i för stora storlekar som inte hade någon bra passform på mig. Jag har bestämt mig för att inte köpa så mycket helsvart nu heller, så det går ine. Fast jag tror ändå inte det fanns någon sådan... Men min garderob domineras av den färgen. Jag skulle vilja ha mer grönt och mer blått. Det är fint tycker jag. ^^

Mamma, Lillis och Lisa kom hit idag. Det var roligt. De hade dock inga hundar med sig. Fast de fick inte plats i bilen, men jag tycker ändå att de hade kunnat ta med sig Saga i a.f. (Hon är en papillon.) Jag skickade med mamma pappret om att jag accepterar mitt sommarjobbserbjudande i Öjebyn. Jag fick ju i a.f. första perioden. Verkar helt okej ändå.

Och så fick jag roliga nyheter av Sofia idag. Evil funny news. Moahahaha! Evil Robin struck again! And when Evil Batman found out about it, Evil Batman laughed. >XD

Ska jag säga en låt som är fin? Simply The Best. Timos version. Ååh...
<3 Ett hjärta till er, ni fina människor. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar