söndag 9 maj 2010

De som gör mig glada

Sofia är i Danmark nu. Hon åkte i morse. Men hon kommer tillbaka om ca. 2 veckor, lagom till min födelsedag. Så jag får stå ut tills dess. Jag kan fortfarande skicka "hip to be square"-sms till henne för det är samma taxa för sms till Danmark, som inom Sverige för mig.

Idag kom Ove och Ingrid (Henriks farfar och låtsasfarmor) till oss. Sedan kom även mormor, morfar, Richard, Ida och Theodor på besök. Det var roligt. Theodor är så himla söt. Han har så himla små fötter. Man blir så glad av att se honom skratta. Hans närvaro gör min tillvaro så mycket bättre. ^^

Små fötter


Jag och Muffin tog en promenad i skogen igår. Jag älskar verkligen henne så mycket! Hon var så snäll. Det är ju förstås alltid snälla, mina hundar. Fast inte när de får något psykrus och springer åt tjottahejti och inte lyssnar när man ropar. Har hänt ett par gånger när man har gått med dem i skogen. Och Cookie kom hem idag, så jag fick träffa henne en liten stund också. Positivt.

Latmaskarna ;)


Imorgon måste jag lämna tillbaka tröjan... Den har varit extremt bra att ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar