tisdag 25 maj 2010

Min födelsedag

Denna dag har varit helt underbar! Den började bra och den kommer mest troligt sluta med att jag kopplar av med ett HIMYM-avsnitt. Har börjat chilla redan nu. Dagen började med teatermöte och fortsatte med tre slappa lektioner och mycket muffinsätande på lunchrasten. ^^ Det var nice!

När jag kom hem så städade jag upp lite i mitt rum och sedan såg jag lite av ett gammalt Beverly Hills-avsnitt! Det tyckte jag var så himla kul för jag älskar 90-talet. Beverly Hills är kanske inte riktigt min typ av serie egentligen, men just eftersom att den är från 90-talet så är den ändå sevärd om det inte är något mycket bättre på TV, ex. Buffy. ;) Fast jag kan egentligen se det mesta...

Vid halv fyra-tiden hämtade jag och mamma upp Florian och sedan for vi tillbaka till mormor och morfar. Efter ett tag kom Richard, Ida och Theodor. Det var mysigt för Theodor blev så glad. Jag blir så himla nedstämd och allting när han börjar gråta. Och jag har ett sådant problem med höga ljud! Fast han är så söt ändå! Bobo och Hanna kom också efter ett tag och sedan kom även Lillis, Lisa och Erica. Det var jätteroligt att det kom så många på min födesledag! X)

Men sedan!!! Sedan kom den största överraskningen av alla!!! Jag låg på sängen och var ganska slut efter den fullspäckade dagen, då Erica kommer och säger att jag ska komma och titta på något. Jag ba: Va...?! Men jag följer med henne. Och vilka är det som står i hallen om inte självaste Argetlam och Lollo!!! Jag blev så himla uppspelt! Jag kunde knappt tro det! Jag blev naturligtvis jätteglad! De for ända från Pite bara för att komma till mig! Sådant gör en människa överlycklig alltså! Och presenter i överflöd! Oj, oj, oj. Men det var så himla roligt alltihopa! Skoldagen också ju! Det är sådana här dagar man inte behöver ta kort på - de är redan bevarade i minnet förevigt!

Tack alla ni som jag fått träffa och prata med idag! Ni har alla gjort min dag underbar! <3

2 kommentarer:

  1. hahaha vad roligt att du tycket om våran lilla överaskning ^^ Men jag vill bara påminna dig om att du present (den riktigt inte Dr Peppern ocg gott och blandat påsen) kommer lite senare, om du har tur nästa helg XD Man vet aldrig hihi

    SvaraRadera