fredag 7 maj 2010

Väntan

Jag sitter just nu och väntar på att maten ska bli klar. Tror nästan att den är det eftersom att mamma nyss frågade mig vad jag skulle ha på hamburgaren. Jag ska fara till Sofia direkt efter maten. Egentligen skulle jag vara helt ensam hemma i helgen, men mamma, Henrik och Muffin ska tydligen stanna hemma. Fast det gör inte så mycket för då får jag träffa Muffin mer och det har jag verkligen längtat efter! Jag har ju naturligtvis även längtat efter att få träffa Cookie också, men vad kan man göra? Jag får träffa henne på söndag i a.f.

Dagens historielektion var ytterst intressant måste jag säga. Vår lärare är... speciell. Men det är bra... som oftast. ;) Nä, han är så rolig så. Men vissa tillfällen så förstår jag mig inte riktigt på honom.

Nej, nu ska jag äta och sedan ska jag fara till Sofia. Det ska vara loppis i Sikfors imorgon så jag kommer dra dit då och se vad som händer. Ha ha!

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar