söndag 30 maj 2010

Mors dag

Idag har jag sett en match mellan BBK och Hammarby. Det blev oavgjort, och Hammarby är ju serieledare. Det var bra gjort av BBK tycker jag!
Jag måste få berätta om en grej som jag såg medan jag satt i publiken! Ha ha! Det var skitroligt!
Det var en liten pojke som satt med sin pappa i publiken ett par rader nedanför oss. Pojken har flätat hår som når honom ned till halsen. Plötsligt kommer det en liten tjej som blygt närmar sig pojken och sträcker fram en godis åt honom. Pojken tar godisen och äter den. Flickan spatserar bort igen och ropar åt sin mamma: "Mamma, hon ville!" varpå pojken ropar surt: "Jag är ingen hon!"
Alltså, det kanske inte låter så kul, men det var jätteroligt när man såg det!

Idag fyller mamma år höll jag på att skriva. Fast jag menade att det är mors dag idag. Grattis till alla mammor! Vet inte om det är några mammor som läser min blogg, men man vet aldrig. Jag får inte fira mors dag med mamma för att jag är i Boden och hon är i Sikfors. Men hon ska kanske komma hit till veckan. Jag hoppas att hon kommer på tisdag. I s.f. ska hon ha hundarna med sig har hon sagt. =)

Och med det vill jag säga god natt. För jag är trött och jag vill bara att det ska bli en ny dag så att jag kan få träffa den jag saknat.

Auf wiedersehen... Oder? Nein, das war nur ein Scherz. Oder...? Ok. Ich will aufhören. Oder?
Ha ha ha! Där lurade jag er allt! Evil Batman strikes again!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar