torsdag 27 maj 2010

Avreaktion

Dagen började med att jag var irriterad på grund av många olika orsaker. Sedan blev jag som vanligt igen, sedan blev jag arg igen och sedan blev jag glad. Nu(!) är jag arg igen. Och det är bara Handelsbankens fel! De tror tydligen att jag inte kan mitt eget personnummer. Jag ska aktivera ett nytt användarnamn och alla andra små koder har jag prickat in rätt, men mitt eget personnummer är för svårt! Inkompetenta.
Okej. Nu när jag fått avreagera mig lite är jag inte lika arg. Det har gått över nu faktiskt.

Det ska bli så himla roligt imorgon! Jag har bara två lektioner också eftersom att jag ska göra biologilabben hemma i Sikfors. Jag ska nämligen kolla hur ett vattenkraftverk påverkar sin omkringliggande natur. Fast det som blir roligt imorgon är ju välgörenhetskvällen! Jag ska spela teater då. Flummigt värre. Ooh! Nu blev ni allt nyfikna, va? ;)

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar