söndag 16 maj 2010

Rädsla

Jag är orolig. Jag visste inte att jag skulle känna mig så här över det här. Jag är nervös. Jag vet inte vad jag ska göra. Effekten som mitt käll-läsande hade på mig har börjat tyna bort. Nu når mina tankar mig och jag kan inte koncentrera mig. Jag har fjärilar i magen på något sätt. Jag får inte klanta mig.
Jag försöker att fokusera på att läsa källorna, men det går inte riktigt. Jag ska försöka med Alfa Sierra och se om det funkar med den, ty den är ytterst intressant i mitt tycke. Jag måste göra det här.

Främst av allt är jag rädd.

Det är sådana här gånger som jag verkligen önskar att Sofia var här med mig så att allt kunde bli bra igen. Men det råkar vara så att hon befinner sig ett par hundra mil bort ungefär...

2 kommentarer:

  1. Är det historian som stressar dig? :/
    För jag kan säga att jag endast skrivit A, B och F hittills. Och mina källor i B-delen är värdelösa, jag har mer att lägga till, en del att ta bort, samt måste jag uttrycka mig på ett HELT annat sätt. Jag kommer inte ha ett bra first draft, med andra ord.

    Kramkram

    SvaraRadera
  2. du kan få prata om det imorgon, om du vill dvs :)

    SvaraRadera