söndag 23 maj 2010

Time out

Jag vaknade upp på lördagsmorgonen lite friskare än dagen innan. Jag är nästan helt frisk nu skulle jag säga. Har bara hostat vid några enstaka tillfällen idag, näsan är inte lika täppt och rösten är starkare.
Jag for lite senare på lördagen till Sofia. Vi åt hos henne och såg en viss hockeymatch som jag inte vill gå närmare in på... Sedan drog vi hem till mig och pratade, såg på film och såg på South Park. It was awesome! Evil Batman and Evil Robin have plotted so many evil plans!

Idag så kom resten av medlemmarna i hushållet hem. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det... Mamma hittade mina roller blades! Någon hade stökat undan dem för mig, så de var borta där ett tag. Men nu är de återfunna och använda.
Efter middagen for jag till Erica och såg på hockey. Vi besegrade Tyskland! Åh, Bengt-Åke Gustafsson! Han har fan humor. Han tog time out när det var en sekund kvar och uppenbart att Sverige skulle vinna. Sedan säger han efter matchen:
- Ja, den där time outen var viktig. Jag tror inte vi hade vunnit utan den.
Snacka om ironi! XD
Jag träffade även Lillis och Lisa när jag var hos Erica och då fick jag en födelsedagspresent av dem! Det var en grön tröja och den är jättefin. ^^

Jag har insett att antalet sidor per kapitel i Alfa Sierra var inte så jämnt fördelade som jag först trodde. Jag ska upp tidigare imorgon, ty jag har en tid hos skolläkaren och borde därför läsa Alfa Sierra nu så jag slipper vara trött imorgon. Men å andra sidan har jag mer tid till att läsa efter mitt läkarbesök. Fast då vill jag ju hinna ännu längre! Dilemma! Jag har, precis som Bengt-Åke Gustafsson gjort innan mig, tagit en onödig paus. He he.

Jag längtar tills på tisdag. I övermorgon blir jag myndig. Ooh!

Hejdå!

P.S. Såg ni Robin Paulsson i Parlamentet? Han är så djävla bra!!! D.S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar