torsdag 20 maj 2010

Snurrigt

Denna dag har varit fylld med skoj! ^^ Först så tog man det lugnt på gräsmattan utanför IB-korridoren, sedan åt vi och lekte lekar! Jag skulle egentligen ha en större roll, but somehow I ended up joining the dark side. Mysko... Vet ni hur kul det är när molnen snurrar?!? Jag älskar att snurra! Man skrattar hela tiden medans man gör det och efteråt. Det är den perfekta aktiviteten!

Efter skolan så fick jag veta att Sofia har kommit tillbaka till Sverige! Jag kunde känna energin flöda tillbaka till mig. Nya krafter. Oh, yeah! Evil Batman is back and together with Evil Robin they do crime!

Jag gick på banken idag också och fick in de pengar som de inte hade satt in tidigare. Det var bara ett misstag som hade gjorts. Jag fick mintpastiller som en liten kompensation. Hon frågade om jag ville ha någon kylskåpsmagnet också, men någon måtta på galenskapen fick det vara så jag tackade nej. Jag glömde bara ett ärende, men det gör inget. Tycker jag... X)

"Nu står han där och ser ut som en bläckfisk som just fallit ned från ett träd."
- Göran Zachrisson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar