torsdag 13 maj 2010

Som sommaren, fast vår

Denna dag har varit som en sommardag. Det har varit lika varmt som på en sådan i a.f. Och regnet som fallit påminner om sommarregn. Men mest av allt påverkas jag av trädet som jag kan se utanför mitt fönster just nu. Kanske är det för att det är det senaste sommartecknet jag upplevt, eller kanske det är för att det påminner mig om skogen i Sikfors och de otaligt många promenader jag tagit i den, speciellt regniga dagar, och vad det betyder för mig.

Idag har jag varit i Gammelstad typ hela dagen. Det har varit roligt. Och imorgon kommer Florian till mig. =)

Jag är för trött för att orka sitta här så mycket längre. Men jag ska avsluta med en rolig grej för att kompensera för det rätt så innehållslösa inlägget.
Ska jag säga vad jag har gjort? Jag har halvsovit och drömt om att Dima och jag (jag tror att Angelique också var med) stod och pratade vid Smörblomman. Vi höll på att prata om fiskar, men jag har ingen aning om hur vi kom in på ämnet. Och så sade Dima typ: "Vet du ens vad en fisk är?" Och då svarade jag: "Mm." på riktigt! Det var då jag vaknade till och bytte verklighetsuppfattning. ;P

Nu, mina vänner och Lillis... J/K Nu, mina vänner, ska jag gå och lägga mig.
John Blund väntar på mig. Det lät läskigt! Det lät som om han var en mördare som väntar på att få mörda mig! =/

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar