torsdag 29 april 2010

Ett förträffligt skämt

Nu är jag hemma efter en dag ute på vift. Först for jag till skolan, sedan for jag till pappa och var med Lillis. Sedan mötte vi upp Florian och så gick vi och åt glass och sedan for vi hem till mormor och morfar. Efter ett tag drog Lillis. Sedan gick Florian och jag och mötte upp hans brorsa och sedan... Då såg vi The Mercimerdemoproject!!! =D De var jättebra! Det är så himla kul att höra dem spela. Ibland för deras musik mig ned i djupa tankar så att jag nästan glömmer att applådera. Men bara nästan. ;)

En rolig och lite smått pinsam grej var att när Lillis och jag gick från Coop strax innan 21 idag så höll jag på att flumma mig och sedan märkte jag att en välbekant person gick bakom mig på trottoaren på andra sidan vägen. Det var ett flummeri som drog till sig en del uppmärksamhet, men i mitt försvar så visste jag inte att den personen gick där.

Imorgon är det valborgsmässoafton... Det kommer att vara fullt på Kvarnängen. Fattar ni? Fullt som i mycket folk och de kommer att vara fulla. Ha ha ha. Ok, det är nog bara jag som tycker det är kul. Eller kanske en viss DPo6:a vid namn Sir Isaac? ;)

Mina knän gör ont.
Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar