torsdag 15 april 2010

Lite ovanligt, men inget märkvärdigt

Dagen började med att jag kom i tid till psykologin. Då gick Miss Vicky igenom våra mocks-prov med oss. Sedan så gick vi till matsalen. Då hände något som gjorde att jag fick dåndimpen! Stålmannen flög in genom en fönsterruta och ned mot platsen där glasen står. Han tog upp ett av glasen och fyllde det med mjölk. Sedan kom Fantomen och sade att det var hans mjölk. Då sade Stålmannen: "Jasååå?!?" och kastade innehållet i glaset på Fantomen. Då blev Fantomen rosenrasande och började jaga Stålmannen genom matsalen. Efter en ytterst kort stund flög Stålmannen ut genom samma fönster som han kom in genom. Då hytte Fantomen näven mot honom och sade att han en dag skulle hämnas på Stålmannen. Sedan red han iväg på sin häst.

Efter vi hade ätit så kollade jag och Nina in UF-mässan. Jag önskade att jag hade en tia så att jag kunde köpa en Dr. Pepper. Dr. Pepper är Guds sändebud! Den har talat till mig.

Efter skolan så gick jag och spelade biljard med Robert i Ungdomens hus. Gissa vem som vann! Ha ha ha! *Viskar* Egentligen var det för att han klantade sig och råkade skjuta i fel bollar, men ändå... ;) Och sedan mötte jag upp Florian i skolan och så gick vi hem till mig. Men nu är han inte här längre. Borta. Men ni kan vara lugna; han har bara farit hem.

Could you spot the lie? Notera att jag använde mig av singular, inte plural. Tack för er tid. Adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar