tisdag 6 april 2010

Roligheter

Idag har varit en rolig dag. Jag for till Sofia kring elva och sedan for vi till stan. Jag köpte faktiskt grejer! För mycket pengar. Jag tänker inte säga hur mycket för det var för på tok för mycket! Spec. för att vara jag!

Vi träffade Lollo idag också, så vi gick en stund med henne. Det var roligt. Sedan kom hennes pojkvän och efter ett tag så gick de. Fast då träffade vi Robin. Och ska jag säga vem vi såg då?! Jo, vi såg Tomten!!! Han hade förklätt sig till en vanlig människa och gick och kollade vilka som var snälla så då var jag ju tvungen att visa mig från mina bästa sidor. Efter ett tag så drog han och jag tror jag ligger ganska bra till nu. Jag känner mig nöjd. ^^

Sedan for vi till Sofias mormor, sedan hem till henne och sedan for jag hem. Vi ska vara med varandra senare i veckan också. Fast inte på torsdag ty då ska jag vara med Petra!

Erica har kommit hit, annars är jag och mamma ensamma hemma. Fatta vad skönt det är! Önskar att det alltid var så. Men det är bara önsketänkande... Fast jag saknar ju naturligtvis hundarna! Erica håller på att göra en sockerkaka. Den är i ugnen just nu och väntar på att bli uppäten av mig. Jag fick slicka ur skålen. Det är gott det med.
Det är så roligt att jag skriver om roliga saker och inte tråkerier. Det blir inget roligt då. Eller hur? Nä. Vad bra att ni håller med. Ni håller med. *Nickar* J/K ;P

"Börja varje dag med ett leende så har du det överstökat." - W.C. Fields

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar