onsdag 28 april 2010

You're gonna die in seven days. But who's counting?

Jag har skrivit på min extended essay idag. Det har gått bra. Har dock ca. 275 ord kvar till 1500, men jag är på god väg. Jag tog en liten paus för att kolla bloggar tidigare, men som sagt så var det en liten en. Nu är det bara 1000 andra grejer som ska göras klart... Okej, det är 8 grejer, men vem räknar?

Imorgon blir det att vara med Florian och lyssna på The Mercimer Demo Project. Yay! Lillis kommer också imorgon. Han ska sova i Boden mellan i morgon och i övermorgon, sedan far han och kommer tillbaka igen på lördag. Han ska hämta pappa på Kallax sent ikväll så jag vet inte om jag hinner träffa dem något idag. Men, men... Så är livet för en dumpstermänniska. XD

Snön som för så sent som en vecka sedan täckte hela Bodenbo Arena har nu smält och folk har varit där både igår och idag och härjat! De små lymlarna! Detta har jag då rapporterat till kommunstyrelsen. Det kan ni ger tusan på att jag har! Jojomen! J/K Nä, faktum är att jag får fina minnen från förra året när jag ser dem. Minnen kommer tillbaka till mig. Jag hade nästan förträngt det här med att jag alltid gjorde hands som en reflex på träningarna inför turneringen och var tvungen att träna bort det. Men bara nästan.

Nu ska jag ta en promenad. Jag prioriterar alltid det framför skolarbete, men lärarna brukar ju säga att man ska träna, äta och sova bra också. He he he. De menar väl ändå inte att det bara var hyckleri från deras sida? ;)

I wish I was special
You're so fucking special
But I'm a creep
I'm a weirdo
What the hell am I doing here?
I don't belong here

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar