fredag 23 april 2010

Soligt med tillfälligt mulet väder

Ah! Ja, denna dag. Denna dag började bra. Vi hade biologi på morgonen och vi fick se en rolig film. Vi gjorde andra tråkiga, men inte ansträngande grejer också. Sedan hade vi psykologi och då såg vi klart American History X. Har sett den en gång förut, men den tåldes definitivt att ses igen. Sedan åt vi lunch och sedan hade jag hål ett tag. Vi började med historian lite tidigare än vanligt och efter den skyndade jag mig hem för att packa klart och gå till bussen. Jag gillar verkligen vår historielärare. Han gör saker med känsla, även om det blir mer än han hade tänkt... ;)

Något som var synd med att jag var tvungen att skynda mig till bussen var att jag glömde att meddela mamma om vilken buss jag tog så jag hade ingen som hämtade upp mig när jag klev av bussen. Fast som tur var så väntade Amanda med mig tills min skjuts kom. Det var så snällt av henne! =)

När jag kom hem kollade jag på en massa kort från när vi var små. Många av korten var före Storis tid och de korten är alltid roliga att kolla på för vi var så små då.
Efter det blir det svart.
Sedan följde jag med Erica till Richard en stund. Theodor var vaken och glad. Han är så söt! Jag har även hunnit gå ut en sväng med Tindra och Saga, och när jag kom hem tog jag med mig Muffin och Cookie en vända i skogen.

Så min dag har varit bra förutom den svarta delen... Mystiskt. Imorgon ska jag in till stan. Ska se om det finns ett par byxor som jag vill ha nu (tvivlar starkt på det).

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar