tisdag 20 april 2010

Varde ljus

Allt känns så somrigt nu när jag tittar ut genom fönstret! Egentligen borde jag skriva vårigt, men det lite underliga med våren är att man påminns av sommaren istället. Jag påminns ju av våren också, men man vet att sommaren är på väg och då börjar man längta efter den och ledigheten. Jag längtar tills jag kan börja ha kjol och klänning oftare. Jag har redan tagit ut det lite i förväg förra veckan, men det var bara då för att jag var så glad över att det var så mycket varmare och mindre snö jämfört med innan lovet. Och mjukglass! Mmm... Mjukglass.

Jag lyssnar på Paramores Brick By Boring Brick just nu och samtidigt är det en man som byter däck på bilen vid garagen längst bort och hans rörelser passade utmärkt till musiken alldeles nyss. Nu är den slut. Det är även detta blogginlägg.

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar