tisdag 27 april 2010

Bra och dåliga nyheter

Dåliga nyheter:
Här har jag gått omkring i två år utan några större problem med fjortisar. Vi är isolerade på IB. Jag gillar det eftersom att jag har skonats från möten med fjortisar. Men idag! Idag har jag blivit påmind om det enorma hatet som präglat hela mitt liv, främst då min tid på högstadiet. Mitt hat för fjortisar är så stort! Jag kommer aldrig någonsin att sluta hata dem, det är obotligt. Men det är det väl för alla som har stött på en. De förstörs ens liv. Det är vad deras livsuppgift är; förstöra ens liv. Tyvärr belv jag så förblindad av hat idag att jag inte kommer ihåg hur fjortisen ser ut annars hade jag hämnats. Men vem kan klandra mig? De ser ju alla likadana ut och när man kommer till en skola med (ganska) många elever så kommer man inte ihåg vilken fjortisdjävel som är vem. Min gissning är att det var en samhällselev i alla fall. De ser också likadana ut.

Bra nyheter:
Jag fyller år om exakt 4 veckor.
Jag ska äta pizza till middag.
Jag får veta vars jag ska sommarjobba idag.

1 kommentar:

  1. OMG! Typ exakt vad jag sagt om fjortisar tidigare! I so agree with you. Btw, visst var du sugen på teatersketch? :)

    SvaraRadera