tisdag 1 mars 2011

Vintergatan

Det är underbart väder ute. Det blåser men det är ändå inte kallt. Jag var nyss ute och gick och det var verkligen härligt. Jag gillar att gå ut och gå om kvällen, då är det inget fasans liv. *sagt med surgubbe-ton* J/K Men jag tycker om stillheten, men undantag av den livfulla naturen då förstås.

Imorgon ska jag och Sofia se Just Go With It på bio. Den är med Adam Sandler och Jennifer Aniston. Innan dess ska jag till tandläkaren. Jag vet inte vad de ska göra, förutom att klåpa sig förstås. Jag vill också fara och lämna mina CV:n på olika ställen, men det är lite tveksamt om det kommer att bli. I sådana fall måste jag fixa det någon annan dag.

Idag var jag i Luleå. Jag fick skjutsa Mikael i barnvagnen. Det är roligt! ^^ Och Theodor får jag ju träffa varje dag nu! Han är busig.

Nu ska jag lägga mig i det rådande mörkret jag kallar mitt rum. Jag gillar det. Hejdå!

1 kommentar:

  1. Marika!! Vad säger du om Historia imorgon?? :) Har försökt smsa och ringa men du har visst inte telefon på :) Hör av dig!
    Tänkte vi kan ju träffas på förmiddagen och plugga ett tag, sedan gå och äta lunch någonstans och sedan plugga lite till, eller, vad tycker du? :) Call me!

    SvaraRadera