tisdag 8 mars 2011

Åh, vilken härlig dag!

Jag kollade upp ett gammalt Historia paper 2, ni vet, det paper jag har kännt mig alltmer optimistisk inför. Ja, ända tills jag såg det där exemplet förstås. Ingen av frågorna kunde jag typ någonting alls om! Inget specifikt om första eller andra världskriget eller någonting och jag började freaka! "Kommer historian förstöra mitt diplom för mig?!" tänkte jag. Sedan tänkte jag, men jag har ju bara standard level och sedan tänkte jag: Och det är ju bara mitt sjunde ämne så även om jag skulle få en nolla skulle det inte påverka mitt diplom ett enda djävla dugg!!! Vet ni hur det känns? Helt fördjävla bra! Men jag ska ändå läsa på och försöka förstå så gott det går naturligtvis. Jag har aldrig sett ett så svårt examsprov i historia förut, jag blev faktiskt helt förvånad.

Idag var jag till Sikfors med Frank, Emma, mormor och morfar. Det var jätteroligt, jag fick träffa båda brorsbarnen och jag tjuvträffade mina hundar lite när jag hämtade Theodors present hemma hos oss. ^^ Jag har även hunnit gratta Jonathan, för han fyller också år idag, ätit en semla och lyssnat på en del nya Avril-låtar. Precis som jag föreställde mig detta års åttonde Mars. Jag firas ju också eftersom att det är internationella kvinnodagen idag. Vilken förträfflig dag!

1 kommentar:

  1. Åhhh, vilken härlig känsla! En sådan vill jag också ha! XD

    SvaraRadera