torsdag 17 mars 2011

Black star

Onda planer har blivit satta i verket. Mer än att ha gjort det idag så har jag varit på UNF-möte och det var intressant. UNF är en så himla bra förening. Jag har även hunnit med att fynda en kjol på Röda korset. Den var sproilans ny också. Meningslöst.

Mamma kanske kommer på lördag. Jag vill fara på second hand-butiker i s.f. Fast det vill jag ändå ju. Jag hoppas att Muffin och Cookie också kommer i s.f. Jag längtar verkligen till helgen. Jag och Angelica planerar på att äta på Romeo imorgon, för då kommer det att nyöppna. Men mest av allt vill jag vila och låta saker sjunka in, samtidigt som rastlösheten bränner mig från insidan och ut. Ja, ni. Orkeslöshet.

Jag lever mycket för nuet just nu. Jag kan inte tänka bakåt och jag kan inte tänka framåt. Men nu. Nu kan jag med. Det går; nu.



Forever you will be

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar