torsdag 17 mars 2011

Brev till Glöggarn

När allt är miserabelt flyger en ensam drake
högt över koppartaken
, mellanmjölk och handeldvapen
Du är inte en i mängden men jag är en utav dom få
som inte lämnar dig när färgen flagnar på fasaden
Du måste tro motivet har aldrig matchat ramen

Jag kan inte föreställa mig att få minnesförlust, ty jag kan inte föreställa mig att inte veta vem du är. Jag kommer alltid veta vem du är och du kommer alltid veta vem jag är. Och när jag känner mig som allra galnast lugnar du mig, för du tror på mig. Då är det allt som räknas.

/Luffarn

P.S. Jag saknar våra givande vardagsdiskussioner om ekorrar vs. drakar. Gör inte du? XD D.S.

1 kommentar:

  1. De diskussionerna var de som förgyllde dagarna, konstigt nog så är det ingen som förstår när jag försöker starta en sådan diskussion... Undra varför :)
    Jag saknar att kunna bara babbla av mina tankar och prata om anime tills jag fann styrka nog att avbryta mig själv. Men det kommer någn dag då vi sitter med våra diskussioner igen.
    P.S. Dragons would have kicked their asses! (ursäkta min förfärliga engelska men jag e egentligen för trött för att ens skriva på svenska)D.S.

    SvaraRadera