onsdag 30 mars 2011

Gult, brunt och grönt

Psykologi blir väldigt tråkigt i längden när man bara skriver och skriver. =( Därför tänker jag fortsätta med den imorgon. Imorgon och på fredag hade jag tänkt öva inför högskoleprovet också. Det ska bli intressant, jag gjorde det för något år sedan på internet.

Idag har jag varit ensam hemma eftersom att mormor och morfar skulle vara ihela dagen i Luleå. Jag saknar mina hundar. Det gör jag alltid när de inte är med mig, men de tar dem bara ifrån mig och åker iväg. Det känns som att jag bara får träffa dem pyttelite. =( Men jag brukar i alla fall få träffa min gull-kisse Gunvald. =)

Gunvald


När jag flyttar till Stockholm vill jag ha en kanin. Det vore himla roligt med ett djur. =) Jag kan inte vara utan djur. Men jag vill ha min Muffin och min Cookie...


Man märker att det är deras favoritställe; det är de som har smutsat ned väggen. Knas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar