tisdag 15 mars 2011

Evil Batman

Hela dagen idag har jag varit och smidit onda planer. Ah! Saker är alltså som de ska vara. I like my evil plans. Ja, och såå har jag ju hunnit med lite mocksprov också. Imorgon är jag ledig och det är ashärligt. Jag ska smida onda planer imorgon också. Och så ska jag gå på stan med Angelica = awesome. ^^ Jag är trött, så jag ska gå och lägga mig nu.

"He knows surrendering his crusade would put him face to face with his own neuroses... and also that prevailing will eventually wear him irrevocably down. But the question becomes whether or not he will know. When he finally loses it, will he know?"
- Ur Batman: Gotham Knights

1 kommentar:

  1. Även om jag älskar att vara i Norge är det skönt att vara hemma i Sverige igen. Däremot saknar jag mina små kussar i Norge. De var skitsöta. Du ska få se någon bild på dem nästa gång vi syns. :)

    Hoppas att det har gått bra på mocksen. :)

    SvaraRadera