lördag 5 mars 2011

Win some, lose some

Luleå förlorade mot Frölunda med 1-0 idag. Frölunda gjorde mål i första perioden. Men det var roligt att fara och se matchen. Det var min första elitseriematch faktiskt. jag fick en gratis semla också. Eller det var egentligen Sofia och hennes familj, eller hennes pappa rättare sagt, som gav mig en kupong till fikat och som även såg till att jag fick följa med. =) Bra sällskap till en spännande match.

Tindra och Saga kommer senare ikväll. Erica och hennes pojkvän kommer förbi senare och lämnar dem här. Vad roligt! Jag tycker så mycket om mina små vovvar. ^^

Jag drömde om Harry Potter inatt. Det var skitcoolt! Dock så blev det så att jag helt plötsligt i slutet av drömmen såg på som om det vore en film, som i ett minnesåll! Och så reagerade jag till någon (kommer inte ihåg vem) på att Dumbledore pratade svenska när han innan hade pratat engelska). Då sade den andra personen att det var för att han i den engelska versionen pratade finska vid det tillfället och att vi i Sverige hade valt att dubba det till svenska istället eftersom att det ändå redan var dubbat till finska i originalversionen. Knasigt. Drömde lite grejs innan också, men skit i det. Lillis ringde och väckte mig, men jag orkade inte somna om för att det började bli lite tråkigt och jag tror jag var på väg att vakna. Synd bara att jag missade det spännande slutet.

"Viljan drar halva lasset."
- Isländskt ordspråk

1 kommentar:

  1. Det var Inception, som de som håller i Idrottlyftet hade valt. Jag somnade dock efter halva filmen. Trött kanske? Ska lägga upp lite bilder jag tog på Majsan då jag hittar den där förbannade usb-grejen.

    SvaraRadera