fredag 11 mars 2011

Prove och prove, man hör aldrig annet

Jag sitter här med älskade Muffin och Cookie bredvid mig. de är precis vad man behöver efter 10 prov på tre dagar. Mina vänner Muffin och Cookie.

Först idag skrev jag svenskaprov och det gick inte så bra, tycker jag. =S Sedan käkade jag på Frasses och köpte en vår/sommarjacka på See Me. Den var naturligtvis på rea, See Me är så djävla dyrt! Sedan var det dags för mocksprov igen och denna gång var det matten jag var tvungen att genomlida. Jag tror jag kommer få mest poäng få sista frågan och det var inte många poäng jag skrapade ihop på den heller. Jag failade totalt kan vi ju lugnt konstatera!

Nu är jag även innehavare av American Psycho, tack vare Amanda som tipsade mig om var den fanns att köpa för en billig slant. =) Nu ska jag gå och göra någonting. Jag har lite ont i huvudet och jag är jättetrött. Kanske jag tar och "vilar" lite, d.v.s. sover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar