onsdag 9 mars 2011

Tomheten i bottenlådan

Nu är en fjärdedel av proven avklarade. Imorgon kommer hälften av proven att vara det. Sedan är resterande 8 prov utspridda över ett tidsspann av 4 dagar.

Jag känner mig tom i huvudet och jag har ont i tänderna eftersom att min underkäke far mot min överkäke när jag lutar mig framåt när jag skriver. Därför har jag ont i mina framtänder. Därför! Det är sjukt. Jag orkar inte med det här. =(

Jag ska lägga mig snart, ingen sovmorgon väntar mig. Nej nej. Och att sluta normal tid är det ju inte att tala om. Jag sitter och förbättrar mocks-schemat i mitt huvud.

Emma och Frank åker hem imorgon. =( Men mamma, Lillis, Lisa och Mikael ska komma och hälsa på imorgon för pappa är här uppe nu. Hoppas Muffin och Cookie också kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar