tisdag 29 mars 2011

Flitig

Jag har hunnit skriva ned nästan hela biological level of analysis på datorn idag! Jag har jobbat med det hela eftermiddagen, förutom den där timman då jag sov... Sedan blir det cognitive. Jag funderar på att se Harry Potter idag, men det är inte säkert. Vad som är säkert är att jag tänker ta en promenad snart, att jag är törstig och att jag inte vet vilken tid skolidrotssföreningsmötet imorgon är. Men det kan fixas!

Jag har även skrivit en insändare, som jag planerar på att skicka in imorgon (måste fastställa några grejer imorgon), så förhoppningsvis blir den publicerad på torsdag.

Nu när det börjar lida mot vår kan jag inte hjälpa att få massor av Harry Potter-känslor! Den där känslan då vårvinden blåser ljummet, en frisk doft förskönar luften och du minns din barndom. Det är HP i allra starkaste grad. Åh, jag har abstinens. Jag måste nog se Buffy för att klara mig, det tar kortare tid... beroende på hur många avsnitt jag ser. ;) Nej, nu ska jag dra! Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar