torsdag 3 mars 2011

Krig i överflöd

Idag har jag varit och pluggat med Amanda i Älvsbyn. Första världskriget och spanska inbördeskriget fick ligga i fokus. Det var givande och roligt. Vi åt lunch på Café Storgatan, pasta med kycklingsalsa blev det. Något som dock var taskigt var att Mikael och Theodor precis skulle fara hem från oss när jag kom hem igen. Men jag hann kramas och prata med dem en stund i alla fall.

Ikväll ska jag se på film med Lillis och Lisa. Då får jag väl se lite mer av Miakel i a.f. Nu har jag ju så många filmer så det är bara att välja vilken jag vill se. ^^

Jag ska gå iväg nu. Men först(!) vill jag bara bjussa på detta:



Varsågod!

1 kommentar:

  1. Kolla länken här, nummer 97 i listan sen. Med tanke på det vi pratade om idag, haha..
    http://blondinbella.se/100-saker-om-mig/#Kommentarer

    SvaraRadera