onsdag 16 mars 2011

Väääntar och väääntar

Just nu sitter jag på skolan och väntar på att Angelica ska bli klar med sitt mocksprov. Jehna var tvungen att gå på lektion och Tova är säkert också på lektion nu. =( Och det värsta är att jag ännu inte har satt mina onda planer i verket! Det måste jag ta itu med omedelbart.

När jag och Angelica går på stan idag ska vi kolla efter balskor, men jag måste även kolla in nya kjolar. Våren hägrar och här sitter man oftast i jeans. Men icket idag! Dagen till ära har jag kjol! Jag vet att det låter konstigt när jag säger att jag känner mig fri när jag bär kjol, men jag menar det mest eftersom att man får mycket större rörlighet, men även andra saker som jag inte tänker lista.

Jag drömde två mardrömmar inatt. En var en sneaky mardröm, ty först verkade den rolig. Men sedan skulle vi på badhuset och jag fastnade i ett rör och höll på att drunkna!!! Att drunkna, kvävas och att hängas är de tre värsta sätten att dö på. Nä, nu går jag och gör något annat! Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar