fredag 18 mars 2011

Under falsk identitet

Kring 17 är det dags för middag på... någonting med Schweiz... Romeo. Det är typ ännu ett ställe här som kommer få heta samma sak som de hette dessförinnan. Ex. Domus=Coop. Det roliga är att jag hörde en gubbe som sade Domus till Dollar Store en gång. För det första har Dollar Store aldrig varit Domus förut och för det andra fanns inte ens Dollar Store här medans Domus gjorde det!

Jag kan inte undvika att blicken far ut genom fönstret och fastnar där. Våren nalkas och det finns mycket i mitt huvud att tänka på. Det gör det alltid, men det är inte alltid man tar itu med tänkandet...

Jag ska vila nu. Det har varit en lång dag med en konspirationsteori, försening till informationsmöte och hett diskuterande. Nu ska jag ladda batterierna inför kvällen. Bye bye!

Om du kommer ihåg P.G.'s, vet du inte vad Milano är. (J/K)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar